30 July 2009

Sardinie 2009







4 comments:

Anonymous said...

Goed gemaakt! Ik hoop wil ook zo een site te maken.
Wat heb je hiervoor gebruikt?
Ik heb empel.blogspot.com gevonden via Google.

Groetjes,
Debby uit Haarlem

Robert en Jacqueline said...

Beste Debbie,

Je eigen blog maken met www.blogspot.com is erg gemakkelijk.

Anonymous said...

Hoi allemaal,

Ik heb empel.blogspot.com gevonden via Google.
Deze site ziet er goed en fijn uit!
Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke programmas heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog saai uit. :(

Bedankt

Groetjes vanuit A'dam
Willy

Robert en Jacqueline said...

Creer een blog bij blogspot en gebruik de sjabloonontwerper om er iets van te maken. Kies een onderwerp (zie http://www.bloggingtips.com/2010/01/05/50-examples-of-great-blog-engagement/). En plaats een bericht.

Succes